sobota, 8 września 2012

Mokre podkarpacie

Tutaj też doszły chmury i deszcz. Dzień senny, ospały i nic się nie chce.
Noc minęła spokojnie, rano, na śniadanie przejechałem na stację Orlenu.
Plan na dzisiaj to  Lesko, Sanok - a nocleg na znanej już mi stacji benzynowej w Dukli.

12:30
Odbiłem trochę w lewo i zajechałem do Myczkowic. Ogród biblijny a zwłaszcza park miniatur cerkiewek i kościołów  wart odwiedzenia.



14:00
Lesko zaskoczyło mnie od strony politycznej. Nie dość ze w centrum stoi zadbany pomnik poświęcony policjantom (walczącym z UPA ale jednak policjanci), to w parku nadal stoi pomnik (trochę już zniszczony) chwalący "wspaniałą" armie czerwoną. A podobno Podkarpacie to ostoja prawicy.

16:00
Sanok, zaparkowałem pod Kauflandem, zrobiłem drobne zakupy i chyba zaraz się wybiorę do centrum, spacerkiem.

18:20
Lenistwo zwyciężyło, nie chce mi się dalej jechać, zwłaszcza że do Dukli dojechałbym już po ciemku pewnie. Nic mnie nie goni, nigdzie mi się nie śpieszy przecież. Zostaje więc w Sanoku, na parkingu pod samym zamkiem, eleganckie miejsce za jedyne 18 zł (karnet dobowy).




Dzisiejsze fotki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz