piątek, 7 września 2012

Bieszczady

Podobno w całej Polsce deszcz a tutaj śliczna pogoda, słoneczko świeci ale dość chłodno, lekki wiaterek. Widoczność fantastyczna. Ja niestety nie pochodzę, chyba nadwyrężyłem mięśnie prawej nogi a lewa stopa też boli, przy chodzeniu.
Pojechałem do Dwernik, zobaczyć jak wygląda camping znaleziony w sieci, ale figa, nic takiego nie ma. Za to droga malownicza,fajne widoczki - warto było. Później pooglądałm panoramę Bieszczad (od Tarnicy do Smereka) z parkingu na przełęczy i drobne zakupy w Wetlinie.

Teraz siedzę w Chacie Wędrowca i czekam na ich specjalność, czyli naleśnik gigant z jagodami.


14:00
Naleśnik mnie pokonał (nie mnie pierwszego) :) Ale mimo że do tanich potraw nie należy - wartu tu zajechać i go spróbować.
Teraz - kierunek Polańczyk, trzeba poznac Bieszczady tez od strony zalewu solińskiego.

19:30
Zalew soliński jest bardzo malowniczy, te "zielone wzgórza nad Soliną" zapadają w pamięć. Natomiast Polańczyk nie zrobił na mnie dobrego wrażenia, może przez kontrast do Ustrzyk Górnych. Ustrzyki to miejscy dla typowych turystów, w porządnych butach do chodzenia, z plecakami. Nawet knajpa "Pod Caryńska" bardziej w środku przypomina schronisko górskie niż elegancki lokal (mam na myśli gości a nie wystrój wnętrza). Na campingu jak w typowej bazie turystycznej.
A Polańczyk to kurort (uzdrowisko) z sanatoriami, duża ilością knajpek, sklepików nastawiony na kuracjuszy i ludzi oglądających Bieszczady z okna samochodu czy autobusu. Po prostu - inny świat, inny target - jak mawiają fachowcy od marketingu.
Planowałem wstępnie nocleg w Polańczyku, na campingu ale...... go nie znalazłem :) Więc podjechałem w znane już mi miejsce czyli "parking bankowy" w Ustrzykach Dolnych.


Dzisiejsze fotki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz