piątek, 12 września 2014

Na Słowację

7:30
Mruczek pokazał, że rzeczywiście miewa humory jak kot. Teraz, rano odpalił od pierwszego razu. A ja już miałem namiary na serwis w Valticach. Widać nie chciało mu się wczoraj wieczorem ruszać.
Planuję dzisiaj dojechać do Komarna, i wreszcie się trochę pomoczyć, ale kto wie, co Mruczek jeszcze wymyśli :)

17:30
Dojechałem do Komarna około 13, zameldowałem się i szybko poszedłem na obiad, bo menu tylko do 14 wydają. Później trochę odpoczynku, bo się objadłem i półtorej godzinki w basenie z termalna wodą.
Trochę się tutaj zmieniło i to na dobre.Za prąd już będę płacił wg licznika - ile zużyje, tyle zapłacę. Wprowadzili w restauracji hotelowej menu i to w formie szwedzkiego stołu. Co dziennie zupka i trzy różne dania do wyboru a raczej do zjedzenia. Dzisiaj była "zupa z koguta", ryba smażona, makaron z warzywami i mięsko panierowane z ziemniakami. Jak przystało na szwedki stół, można sobie nakładać ile się chce, można robić dokładkę za dokładką, próbować wszystkich dań, mieszać. I to wszystko za 4E.
Za nocleg zapłacę ok 11E - 5E człowiek, 5,5 kamper, 0,55 opłata lokalna no i dojdzie prąd. Całkiem przyzwoicie.
Pewnie zaraz pójdę sobie pochodzić po Komarnie, zobaczyć, co tam się ewentualnie pozmieniało.

19:00
Zobaczyłem plakat i sobie doczytałem na ich stronach, że jutro warto się tam wybrać po południu.
  • 2. prednáška od 14,30-45 do 15,00-15,15
  • 15.30 – spoločné zasadnutie hostí, sponzorov, predsedov zväzov rybárov, poľovníkov a záhradkárov
  • 15:30 Dramaťák koncert
  • 3. prednáška  17,00- 17,40
  • Vyhlásenie výsledkov súťaží včelárov a detí
  • 18:00 – FMS Slovenskí rebeli a DFS Rebelíček
  • Ukončenie podujatia, poďakovanie okolo 19. hodiny
A dzisiaj też się coś dzieje w Komarnie, może się przejdę zobaczyć:
  • 20:00 - ITT ÉS MOST - improvizačný večer/improvizációs est - Nádvorie Európy/Európa-udvar 
  • 21:00 - PARASZTÜNNEP ZENEKAR - koncert - Nádvorie Európy/Európa-udvar 
  • 22:00 - TANEĆNÝ DOM/TÁNCHÁZ s Ritka Magyar Folkband- Vináreň - Nádvorie Európy/Borozó - Európa-udvar


Dzisiejsze fotki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz