piątek, 19 października 2012

Dzień 6

Z tej klawiatury notebooka nic nie będzie. Mam w domu starą, trzeba było ją zabrać jako zapasową.
Pogoda śliczna, typowe jesienne lato, a na jutro zapowiadali jeszcze większy upał, do 28 stopni.
Rano, tradycyjnie - śniadanie, moczenie i żeby nie siedzieć ciągle w jednym miejscu, pojechałem Volanem (odpowiednik naszego PKSu) do Nagyatad. Połaziłem trochę, zjadłem obiad w chińskiej knajpce, kupiłem zapas winogron i o 14:30 mam autobus powrotny.

18:00
Weekend się zaczyna i kilku tubylców dojechało, są nawet dwa chaussony.

20:30
Bracia madziary są niesamowici. W TV prognoza pogody podawana jest dla "całych" Węgier, sprzed Trianon, czyli od Adriatyku po Tatry :) Wyobrażam sobie jaka byłaby afera, gdyby nasza mapa pogody obejmowała Wilno i Lwów, albo niemiecka - Gdańsk, Wrocław i Katowice.

Dzisiejsze fotki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz