wtorek, 11 września 2012

Sarospatak

Niestety, na campingu sieci nie ma, trzeba "pajęczyć". Camping przy termach taki sobie, 4250 za noc ale z biletem wstępu, więc nie najgorzej.

12:40
Rano się pomoczyłem, później śniadanie, teraz idę do centrum (ok 3 km) obadać jakieś knajpki.


Nie tak łatwo znaleźć itwarte WiFi i to tak ulokowane by można było podjechać Mruczkiem (tylko wtedy mam możliwość wrzucenia wszystkich zdjęć) ale chyba znalazłem takie miejsce, Rakoczi Panzio w samym centrum.
Łażąc po mieście znalazłem jadłodajnie, popularną wśród tubylcow, więc sam też zaszedłem na obiad.


Ta przyjemność kosztowała mnie 900 ft, czyli ok 13 zł :)
Ufff, udało się wysłać z telefonu dzisiejsze fotki. Trzeba ich tylko samemu poszukać (sezon 3).

18:30
Wyjechałem z campingu na 2 godzinki by porobić trochę porządku w zdjęciach. Dzisiaj się moczyłem dwa razy po 1,5 godzinki - chyba wystarczy :) Wczorajsze i dzisiejsze fotki już na swoich tradycyjnych miejscach.



Dzisiejsze fotki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz