środa, 25 lipca 2012

Sopot a raczej Trójmiasto

Rano w Buczyńcu na godzinę wyłączyli prąd, jakby chcieli dać znać, że pora opuszczać ich teren :) Jadzia (czyli TomTom) na nowej 7 zupełnie głupieje, co chwila albo skręc w lewo, albo skręć w prawo no i oczywiście często "zawróć jeśli to możliwe".
Dojechałem spokojnie do Sopotu,  camping w Kamiennym Potoku. Pozmieniało się tutaj, górna część kiedyś wyłącznie dla kamperów zajęta, coś budują, jakby osadę małych  domków campingowych, dostępny jest tylko plac na dole, ale są sanitariaty, jest stanowisko sanitarne dla kamperów. Ceny podskoczyły - z prądem 57 za dobę, nie ma WiFi  i nie ma już ulgi na karnet campingowy.
Zaraz jadę do Gdańska, połazić trochę po starówce, coś zjeść a na wieczór do Sopotu, może się nawet pomoczę.

* * * * * * *

Wczoraj szukałem, dopiero dzisiaj znalazłem stronę z cennikiem campingu w Stogach .
Plaża blisko, tańszy (zapłacę 50 zł -5% za karnet), więc się przenoszę :) HE HE HE HE

No i zmieniłem lokalizację - płacić będę po 47 zł (w kamiennym Potoku wyliczyli ze 57), jest darmowe WiFi, knajpa za oknem (obiadki, kanapki, co dziennie świeże pieczywo, lody a nawet wino). No i jest miejscowy, rozpuszczony kot, z którym już zawarłem znajomość.


Dzisiejsze fotki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz